Kevät tuo Kauppatorin Monitorin

Tulemme Kauppatorin Monitorissa palvelemaan sinua suurella sydämellä ja osaamisella.

Onko jo kevättä ilmassa vai olenko vain iloinen tulevasta Kauppatorin Monitorista? Onpa kummin päin vain (tai kummatkin…), niin mukavaa on ollut nähdä, miten ammattimaisesti ja samaan aikaan ilolla uutta, uljasta Monitoria on rakennettu. Ja kysymyksessä on iso projekti, niin Turun kaupungille kuin meille Kelassa. Vaikka Suomessa on erilaisia yhteisiä asiakaspalveluja jo nytkin, niin uskallan sanoa, että Turun osalta ollaan jossain ihan uudessa.

Tulee mieleen, että onko yhtään turkulaista, jota uusi toiminta ei koskisi? Kaikkihan eivät tule meille ”kylään” paikan päälle, vaan käyvät meillä verkkopalveluissa, keskustelemme puhelimessa tai joku muu käy hoitamassa asioita varsinaisen asiakkaan puolesta.

Ei hätää, sinut ottavat Monitorissa vastaan pätevät digiopastajat.

Meidät voi tavata monella tavalla

Ehkä kuitenkin se suurin muutos on, että alamme lähestyä sitä maailmaa, jossa sinun asiakkaana ei tarvitse ensin kartoittaa, minne menet, kenet tapaat ja onko kaikki tarvittava mukana. Vielä se ei tapahdu ihan ilman ensikontaktia sinun puoleltasi, mutta tavoitteenamme on, että tavatessamme sinut olemme mahdollisimman valmistautuneita tapaamiseen.

Meillä tulee olemaan hienot tilat, joihin olet tervetullut, mutta meidät Kelassa tapaa myös esimerkiksi ajanvarauksella puhelimitse. Kätevää vai mitä? Sinä istut kotona ja me olemme töissä, missä tiedot ja taidot ovat saatavilla.

Osaanko ihan itse...?

Entä sitten, jos tarve on tulla paikan päälle, osaanko ja tiedänkö miten toimia…? Ei hätää, sinut ottavat Monitorissa vastaan pätevät digiopastajat, sillä kyllä, siinä maailmassa moni meistä tarvitsee opastajaa.

Ja ehkä, kun ensimmäisen (tai toisen) kerran on opastuksella hoitanut asioita verkkopalveluissa, niin sitten osaakin jo itse. Ja onhan se kivaa, kun tuntee, että ihan itse tein ja vielä oikein meni!

Me tulemme Kauppatorin Monitorissa palvelemaan sinua suurella sydämellä ja osaamisella. Kesäkuussa tavataan!       

Tietoa kirjoittajasta

Tina
Söderman
Kelan Läntisen asiakaspalveluyksikön johtaja
Kela