Palveluksessanne!

Kaupungin asiaskaspalvelijat ohjaavat ja neuvovat tuhansia asiakkaita joka päivä kaupungin monissa palvelupisteissä.

Lähitulevaisuudessa kaupunki palvelee asukkaitaan keskitetymmin yhdessä pisteessä keskellä kaupunkia. Seuraa blogista, mitä kaupungin asiakaspalvelupisteissä tapahtuu, ja miten etenee kaupungin ja Kelan keskitetyn asiakaspalvelun Kauppatorin Monitorin rakentaminen Turun ydinkeskustaan. 

Uusimmat blogipostaukset

Turvallisuus on osa kokonaispalvelua

26.2.2021 15.07 - Tero Åström
Avarn Security Oy aloitti turvallisuuspalveluiden tuottamisen Kauppatorin Monitorissa syyskuussa 2020, kun Kauppatorin Monitori avattiin. Suunnittelutyö aloitettiin kuitenkin jo hyvissä ajoin ennen h-hetkeä.

Infotorilta saa monenlaista neuvontaa omalla kielellä

22.12.2020 10.32 - Walid al-Janabi
Infotori - omakielinen neuvontapiste toimii kahdessa toimipisteessä, Kauppatorin Monitorissa, uudessa keskitetyssä asiakaspalvelussa ja Skanssin kauppakeskuksessa, asiointipiste Monitorissa.

Kauppatorin Monitorin ovi on auki!

16.9.2020 09.00 - Sari Kinnunen
Turun kaupungin ja Kelan yhteisen keskitetyn asiakaspalvelupisteen eli Kauppatorin Monitorin ovi on avautunut asiakkaillemme KOP-kolmiossa.

Luvassa entistä elinvoimaisempi keskusta

3.9.2020 15.46 - Samuli Hiekka
KOP-kolmiossa koittaa uusi aika, kun kaupungin ja Kelan yhteinen asiakaspalvelu Kauppatorin Monitori avautuu kauppakäytävän katutasolle. Monitori tuo mukanaan tärkeitä palveluita, lisää asiakasvirtaa sekä talossa työskentelevien määrää. Monitori tuo talollemme myös lisää näkyvyyttä ja elävyyttä.

Kohti MONInaisten mahdollisuuksien TORIa

13.8.2020 15.15
Näin loma-ajan ja kesän kutitellessa vielä jalkapohjia voi olla vaikea suunnata katsettaan syksyyn ja tuleviin muutoksiin.

Sivut